FAQs

Często zadawane pytania

Oczywiście! Po złożeniu zamówienia i przesłaniu do nas plików graficznych z projektem nadruku przygotujemy wizualizację wybranych produktów. Prześlemy projekt do akceptacji, a w razie potrzeby zmienimy go. Dopiero w momencie akceptacji wizualizacji przez Państwa kierujemy zamówienie do produkcji. Od tego momentu nie jest możliwe już wprowadzenie jakichkolwiek zmian w projekcie.

W momencie złożenia zamówienia będzie ono miało w naszym systemie przypisany numer do identyfikacji. Od tego momentu każda aktualizacja jego statusu będzie widoczna dla Klienta w panelu sklepu. Po zakończeniu realizacji i zamówieniu kuriera do odbioru zamówienia, dostaniecie Państwo również link do śledzenia paczki z zamówionymi produktami.

Zamówienie możesz złożyć na kilka sposobów, wybierz najwygodniejszy dla siebie:

  1. Złożenie i opłacenie zamówienia poprzez nasz sklep internetowy
  2. Zamówienie poprzez e-mail: biuro@galaktykaprezentow.pl
  3. Złożenie zamówienia telefonicznie: 690-563-100
  4. Złożenie zamówienia osobiście w siedzibie naszej firmy

Większość zamówień realizujemy maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia i akceptacji wizualizacji.

Z uwagi na to, że istnieje ogromna ilość możliwych dostępnych metod znakowania, wykończenia i produkcji poszczególnych produktów, czas realizacji ustalamy z klientem indywidualnie, każdorazowo przy konkretnym zamówieniu.

Materiały drukowane takie jak ulotki, wizytówki, foldery realizujemy zazwyczaj maksymalnie w ciągu 3 dni.

Koszt dostawy kurierskiej w naszym sklepie to 20zł brutto niezależnie od ilości zamówionych produktów. Jeżeli zamówisz nakład tysięcy sztuk cena również nie wzrośnie.

Zamówienia o wartości od 250zł wysyłamy bezpłatnie!